وبلاگ مد Doreen

ساخت وبلاگ

بسیاری از ما باید بسیاری از آرایش در حمام ما. این را می توان یافت پراکنده در مقابله با, کهنه را به زیر شلواری غرور, و سرریز کوچک ظروف ذخیره سازی موقت. هر روز ما را تهدید به پایان دادن به درهم و برهمی ، و به سرعت ما را فراموش کرده مخمصه تا دفعه بعد که ما آرایش ما اعمال می شود. قرار دادن پایان به این سرخوردگی شروع می شود با تحقیق گزینه های مختلف ذخیره سازی آرایش در دسترس شما.

چه مقدار ذخیره سازی نیاز دارید ؟

سازماندهی آرایش خود را به احتمال زیاد در نهایت بودن چیزی است که شما می خواهید که شما انجام داده اند بسیار زودتر زمانی که شما تجربه چقدر خوب آن را احساس می کند به همه چیز را در جای خود. گرفتن یک مجموعه آرایش سازمان یافته تنها ممکن است یک ظرف ذخیره سازی منطقی اندازه را, و یا ممکن است چندین را. شما ابتدا باید چقدر آرایش شما نیاز به نگه داشتن سازمان یافته قبل از اینکه شما در یک ظرف تصمیم گیری نگاه. صرف نظر از چقدر آرایش شما باید, تقریبا بی پایان گزینه های ذخیره سازی آرایش در دسترس است که کمک خواهد کرد که شما سازمان یافته وجود دارد.

چه نوع از آرایش شما سازماندهی

همانطور که انواع مختلفی از آرایش وجود دارد, انواع مختلفی از ظروف ذخیره سازی وجود دارد به نگه داشتن آن را مرتب. ظروف که دارای اسلات خاص و یا محفظه که کاملا اندازه برای لوله های رژ لب و بطری های ناخن لهستانی آن را به یک نسیم برای ذخیره این اقلام به طور جداگانه از بقیه مجموعه خود را. اگر شما مقدار زیادی از یک نوع آرایش این ممکن است بهترین گزینه شما. به طور کلی ، اندازه های مختلفی از این ظروف سفارشی در دسترس وجود دارد ، بنابراین شما به راحتی می توانید یکی از بهترین مناسب برای چقدر شما نیاز به ذخیره را انتخاب کنید.

گزینه های بی پایان برای برآوردن هر شخصیت و نیاز

ما همه متفاوت است ، و بنابراین ترجیحات ما است. برخی ممکن است یک سیلندر یا سبک فنجان از ظرف نگهداری قلم مو را ترجیح می دهند. و شما ممکن است دریابید که رول تا کیف قلم مو بهتر مناسب فانتزی خود را. از آنجا که شما مقدار زیادی از اندازه ، سبک ، رنگ ، و مواد را انتخاب کنید ، آن را نمی خواهد سخت برای پیدا کردن یک سیستم راحت به سازماندهی آرایش خود را. فقط به یاد داشته باشید برای انتخاب یکی از شما احساس راحتی با استفاده از روزانه.

ظروف ذخیره سازی محبوب

برگزارکنندگان آرایش مانند مکعب های اکریلیک و ظروف ضد بالا ، carousels آرایش ، کیسه های جعبه ، جعبه های ذخیره سازی آرایش ، و سیلندر های قابل ارتقا در میان ظروف ذخیره سازی محبوب ترین هستند. نسخه های اکریلیک از هر طرح اغلب بیش از کسانی که از مواد دیگر ساخته شده انتخاب شده است. ظروف ذخیره سازی اکریلیک را ذخیره سازی را به یک سطح کاملا جدید به دلیل شما می توانید همه چیز را ببینید و پیدا کردن چیز سریع تر.

یک ظرف برای هر نیاز و بودجه

اگرچه ظروف اکریلیک در نظر گرفته راحت تر و زیبا و خشنود ، آنها می توانند بسیار گران است. با این حال, مقدار زیادی از گزینه های ذخیره سازی آرایش ارزان اگر این خارج از بودجه شما وجود دارد. اگر قادر به صرف کمی اضافی برای ظروف اکریلیک ، شما قطعا باید انجام دهید ، شما به احتمال زیاد خوشحال خواهد شد با تصمیم خود را برای سال های بسیاری به آمده است.

هنگامی که خرید آنلاین یا محلی برای ظروف ذخیره سازی آرایش عاقلانه است که دقیقا همان چیزی را که نیاز دارید بدانید. دانستن اینکه در آن شما ظرف خود را نگه دارید ، چقدر بزرگ باید باشد ، و چه نوع آرایش آن را مسئول برگزاری خواهد شد کمک خواهد کرد که شما را به خرید رضایت بخش. شما خواهد شد کرایه بهتر اگر شما خرید یک ظرف است که به اندازه کافی بزرگ اجازه می دهد تا مجموعه آرایش خود را به رشد. پس از همه ، شما هرگز نمی توانید آرایش به اندازه کافی ، زمان کافی برای اعمال آن و سعی کنید تکنیک های جدید آرایش ، و یا فضای کافی برای نگه داشتن آن همه سازمان یافته است.

وبلاگ مد Doreen...
ما را در سایت وبلاگ مد Doreen دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Doreen doreen بازدید : 197 تاريخ : جمعه 17 آبان 1398 ساعت: 11:07

لباس سیاه و سفید هستند همیشه جذاب به عنوان آنها همیشه ظریف و خیره کننده. علاوه بر این ، شما می توانید در هر مناسبت سیاه و سفید بپوشید. با این حال ، اگر شما نگران هستند که آیا شما می توانید سیاه و سفید به دلیل اینکه شما اندازه بزرگتر هستند ، هیچ دلیلی برای نگرانی وجود دارد چرا که سیاه و سفید مناسب به علاوه به اندازه مردان و زنان. این بسیار مهم است با این حال به دقت در مورد طراحی لباس. مانند هر فرد دیگری ، هدف از اندازه به علاوه از زنان نیز باید برای مخفی کردن نقاط ضعف خود را و تأکید بر نقاط قوت خود را ، بنابراین شما باید به دنبال لباس که هدف خود را خدمت می کنند. همچنین, مطمئن شوید که لباس متناسب با شما به درستی.

مقدار زیادی از زرق و برق دار به علاوه اندازه لباس سیاه و سفید در دسترس برای زنان وجود دارد. به عنوان مثال ، لباس های مرسوم ، مد روز ساخته شده از ساتن و با یک یقه چاپلوس همیشه می توانید شما را جذاب تر وجود دارد. نقطه رقص لهستانی پولکا و یا چاپ کوچک می تواند به زیبایی اضافه کنید و همچنین. گزینه های دیگر ممکن است شامل لباس های چسبناک که سقوط مکان زانو. برخی از این لباس ها با چاپ نیز می آیند. شما همچنین می توانید لباس دودی پیراهن زنانه دامن بلند و امثال که شما ایستاده جدا از دیگران را بپوشند. برای مناسبت های خاص, آزمایش با لباس های گردن سینه یا پالهنگ و همیشه مطمئن شوید که شما با پوشیدن سینه بند با کیفیت خوب با آنها.

V-گردن به علاوه اندازه لباس سیاه و سفید همیشه یک انتخاب عالی نیز هست. اگر شما راحت با نشان دادن منحنی خود را ، این ممکن است دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال. برای اضافه کردن یک لمس دراماتیک ، یک گروه درست زیر گروه اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که لباس اجرا می شود هموار بیش از زباله های خود را برای مخفی کردن هر پف وجود دارد. گردن پالهنگ و لباس سینه بیش از حد می تواند به خوبی برای زنان بزرگتر از اندازه کار. اگر شما با آنها راحت نیست, مقدار زیادی از لباس با آستین وجود دارد. آنها شما را به عنوان جذاب و شیک به عنوان همیشه نگاه کنید. این لباس آستین در طرح های رسمی ، گاه به گاه و زرق و برق دار در دسترس هستند ، بنابراین شما همیشه می توانید یکی را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

هنگام خرید به علاوه اندازه لباس سیاه شما نیاز به مطمئن شوید که شما توجه به پارچه. شما نمی خواهید یک پارچه است که تاریکی لباس را کاهش می دهد زمانی که کشیده. در واقع ، شما باید با کیفیت لباس سازش نیست. به طور کلی ، به علاوه اندازه لباس سیاه و سفید در دسترس هستند در محدوده قیمت شروع از حدود $۵۰ و به فراتر از $۵۰۰.

وبلاگ مد Doreen...
ما را در سایت وبلاگ مد Doreen دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Doreen doreen بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت: 11:44